19 Nisan 2012 Perşembe

her telden blog

Sanal dünya gerçektende uçsuz bucaksız bir sahne. Bir çok insan internette bolca zaman geçiriyor. Bu geçirilen sürede insanlar ister istemez kendilerine hobi ediniyorlar. Bu hobileri interneti daha çok kullanmalarına neden olacak ama hobi hobidir düşüncesindeler. Bu yanlış bişey aslında. İnterneti çok kullanmak sağlığımızı olumsuz etkileyecektir. Tamamda bunlardan bize ne diyebilirsiniz. Haklısınız. Şu an bende bunlardan size ne diyorum. Bu yazımın amacı kendi blog tanıtmaktı. Neden böyle bişey yazdım anlayamadım. Neyse efenim benim bi kişisel blogum var. İçinde binbir türlü nane yiyebiliyorum. Genellikle kişisel blog kulvarında ilerliyor ama bazen iplerimi kopartıp sosyal medya sektörüne el atabiliyorum. Hani sosyal medyayı iyi bildiğimden değil, maksat yeşillik olsun diye yazıyorum. Araştırmalarla, kaynaklarla yazıyorum. Atıp tutmuyorum. Blogta teknoloji haberlerini de yazıyorum. Gündemi sık sık takip edemesem de iyi olan her türlü teknolojik konuyu blogta yayınlamaya çalışıyorum. Teknolojisiz bir hayat düşünülemez çünkü. Hayatımda olup bitenleri, teknolojiyi, sosyal medyayı ve daha bir çok kategoride yazdığım kişisel blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder